måndag 1 april 2013

China Glaze Galactic Gray

Jag fick hem mina Hologlam förra veckan och jag kan ärligt säga att jag inte hade höga förväntningar på dom. Alla bilder som jag sett på dom på nätet har varit lite blää men jag hade gått och väntat på dom sååå länge och så fick vi bonus på jobbet och tandutdragningen, så jag köpte alla ändå.

Jag blev positivt överraskad när jag testade Galactic Gray. Den såg inte alls ut att vara metallic som på vissa bilder jag sett. Den är snygg i både ljus och skugga.
Fast en sak måste jag sätta minus på och det är att borsten i min GG var halv, alltså den var supertunn och när jag tittade noga på den så var hälften av borsten för kort.
Två lager och SV på toppen.

Nu kommer det massor av bilder:






Och jag hittade lite sol i vardagsrummet:


4 kommentarer:

  1. Detta är snyggt men känner mig inte jättesugen på något ur hologlam kollektionen.

    SvaraRadera
  2. Väldigt snyggt och jomenvisstbörjarjagblisugen ;)

    SvaraRadera
  3. Åh! Jag var SÅ nära att lacka med det här lacket igår... Nu längtar jag ännu mer! Så fint!

    SvaraRadera