fredag 15 mars 2013

Jade Dèjá Vu

Skimmerskuggans Holo-fredag!

Dèjá Vu är vackert, det är alla Jades hololack som jag hittills sett men det här får mitt hjärta att klappa liiiite extra eftersom det är nästan men bara nästan som mitt favorit holo OPI DS Divine.
Två lager och SV på toppen.








Sen var jag tvungen att testa Divine också. Och jag måste säga att dom är väldigt lika men att regnbågarna är mycket bättre i Jade lacket. Så nu kanske jag har en ny favorit.
Det är OPI på ringfingret.





4 kommentarer:

  1. Wow, så snyggt!! Jag måste skaffa mig några Jade-holos. Jag har varit utan alldeles för länge. :-)

    Vilka snygga naglar du har!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gör det, do är sååå snygga.

      Tack :)

      Radera
  2. Galet va snyggt detta är!!!
    Hoppas på en fin rejäl lön, lr att jag får tummen ur och säljer lite grejor för åh va mycket lack jag vill ha ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller tummarna och hoppas att du får en bra lön så du kan handla lite ;)

      Radera