tisdag 25 december 2012

Dior Diorific Diva

Ja det verkade som om jag varit snäll i år eftersom jag fick några klappar av tomten jag också.


Två Dior lack Marilyn och Diva, Burt´s Bees nagelbandskräm och 6 st avojuice.

Lacken fick jag av älsklingen och resten av min söta lilla gudson, fast jag tror det va syrran som handlade eftersom gudsonen bara är 1,5 år...

Ja vi börjar med Diva. Sjukt snyggt, lättlackat och ja helt perfekt alltså. Det är från nya julkollektionen Le Grand Bal, den innehåller 4 st lack, ett rött: Marilyn, ett svart: Diva,
ett vitt: Lady och ett guld: Diorling.

Jag önskade mig bara det röda och svarta för dom andra två lockade inte. Nu till lite bilder...







Jag la lite The Man With The Golden Gun på ringfingrarna för mer lyxkänsla... Är det jul så är det...




1 kommentar:

  1. Avojuicen är jag nyfiken på vad du kommer tycka om. Inväntar omdöme :)

    SvaraRadera