måndag 19 november 2012

China Glaze Cirque Du Soleil Worlds Away

Äntligen kom det paketet idag som jag längtat efter, maken sa igår att vi inte brukar få paket på en måndag men tji fick han...
Jag beställde 9 lack ur China Glaze Cirque du Soleil Worlds Away kollektionen. Jag hade velat ha alla men från TD så får det bara plats 9 lack för billigaste frakten, men man kan ju alltid beställa igen...hehe...

Från vä: Get Carried Away, Whirled Away, It´s A Trap-Eze!, Water You Waiting For, Running In Circles, Def Defying, Igniting Love, Surreal Appeal och Escaping Reality.

Vi börjar med Escaping Reality och Whirled Away.
Borsten i min ER var förstörd, den var spretig och och böjd i topparna men det måste vara nåt som bara är i min flaska, dom andra var helt ok och det är första gången jag sett det i nån av mina China Glaze flaskor så det kan jag leva med.
WA var lite pillig att jobba med. Man fick dutta dit glittret så man får inte ha bråttom när man använder det lacket... Nu till bilderna:







1 kommentar: